Brownie z pomarańczą – naturalny zestaw od Biolove

Jak często znajdujesz kosmetyk idealny? Zazwyczaj zdarza się to bardzo rzadko, a gdy się to stanie modlisz się, by go nie wycofali. Myślę, że znalazłam idealny mus do ciała, który ma więcej zalet niż nieziemski zapach połączenia czekoladowego brownie z pomarańczą. Czym się wyróżnia cały zestaw naturalnych kosmetyków Biolove o zapachu pysznym zapachu brownie z pomarańczą?biolove logo.png

Zestaw, który otrzymałam składa się z czterech produktów: kremu do rąk, żelu pod prysznic, musu do ciała oraz masełka do ust.

Krem do rąk

Jego pierwszy plus, to małe opakowanie, które mieści w sobie 75 ml produktu. Dzięki takiej pojemności mogę go bez problemu zabrać wszędzie, nie martwiąc się o to, czy zmieści się do mniejszej torebki. Kolejna zaleta to szybkie wchłanianie się, dzięki czemu nie martwię się w pracy, że po jego użyciu będę miała śliskie dłonie, co przeszkadzałoby mi w pracy biurowej. Najlepsze zostawię na koniec, a mianowicie skład tego kremu.

Żel do mycia ciała

Co do tego produktu miałam sporo wątpliwości, bo niby w jaki sposób produkt naturalny ma się pienić? Na moje szczęście myliłam się i wszystkie moje obawy schowałam do kieszeni po pierwszym użyciu . Dodam tylko, że od otrzymania paczki od Kontigo, nie używam innego żelu pod prysznic.

Kolejny raz muszę wspomnieć o opakowaniu, które jest bardzo przyjemne w używaniu. Buteleczka jest smukła, przez co dobrze trzyma się w dłoni, a także samo zamknięcie jest solidne, ale nie jest problematyczne do otwarcia produktu pod prysznicem.

Mus do ciała 

Kolejne zaskoczenie, bo to był kolejny produkt, do którego miałam wątpliwości. Na początku myślałam, że będzie to pianka, która będzie bardzo lekka w konsystencji, przez co faktycznie będzie mało produktu do wykorzystania. Jednak zakochałam się w nim po pierwszym użyciu. Serio. Delikatna pianka podczas rozprowadzania na skórze zamienia się w coś na kształt olejku, który pięknie się rozprowadza. Skóra jest po nim niesamowicie miękka, nawilżona i odżywiona. Produkt nie zawiera SLS, PEG, silikonów, parabenów oraz konserwantów.

Mus zamknięty jest w słoiczku o pojemności 150 ml. Ma również dodatkową pokrywkę, aby zabezpieczyć produkt przed wydostaniem się w niewłaściwym momencie ;)

Masełko do ust

Muszę Wam się do czegoś przyznać. Nigdy wcześniej nie używałam produktów do ust w takiej postaci. Zawsze był to sztyft, lub kostka/bryłka jak w przypadku Balmi. Mimo tego bardzo szybko zapoznałam się z nową formą nawilżania ust i muszę przyznać, że jest bardzo wygodna. Samo opakowanie jest również wygodne i w transporcie i w używaniu.

Masełko ma bardzo przyjemną konsystencję, która przyjemnie rozprowadza się na ustach, pozostawiając je nawilżone i miękkie na długi czas.

Wszystkie produkty zawierają te same składniki, które zdecydowanie wpłynęły na moje zadowolenie podczas ich używania:

  • Trójgliceryd kaprylowo – kaprynowy tworzy na powierzchni skóry delikatny film, który zapobiega odparowywaniu wody ze skóry, więc pośrednio ma działanie nawilżające.
  • Kwas stearynowy odbudowuje barierę lipidową i po części hamuje proces wymywania się lipidów z warstwy rogowej naskórka.
  • Olejek neroli otrzymuje się z kwiatów pomarańczy gorzkiej, który działa oczyszczająco i kondycjonująco na skórę. Wzmacnia również ścianki naczyń krwionośnych.

 

Skusicie się na teen smakowity zestaw od Biolove?

Wszystkie produkty dostępne są stacjonarnie oraz w sklepie internetowym Kontigo.

DSC_1051.jpg

Dodaj komentarz